16 aylık hala 9 kilo her sabah özenle hazırlıyorum asla yemiyor önceden ekran veriyordum gelisim geriligi oldugu icin sadece yemek yerken ama fakat ismime vs cevap vermiyor gel ver al bilmeyince 10 gündür hiçbir şekilde ekran açmıyorum yemezse yemesin acıkınca illaha yicek kafasındayım ama yok hala yemiyor üstelik sadece gel gel mama baba başka kelimesi yok karanlık ekranda çocuk şarkıları da acıyorum ama yok parka da götürüyorum sizce açmamakla kötü mü yapıyorum gün içinde bir muz veya bir salatalık ile durduğu oluyor ac biliyorum içim gidiyor resmen gözümün önünde eriyor gibi hissediyorum mama aldım belki ondan vitamin alır diye kaşıkla yediriyorum resmen artık mental ve psikolojik olarak hiç iyi değilim.