linosko1 burda ki postlarda gördüğüm kadarıyla gözde kayma, bilinç kaybı, kusma yoksa paniğe kapılmamalısınız deniliyor bunu bende biliyorum. Çünkü acilere gitsem farklı birsey olmayacak bisey olmadığının farkındayım radyosyan almasınada gonlum razı değil. Hiçbir belirti olmadan bi sıkıntı yaşayan oldumu diye sordum ne var ki bunda