Duam Kızlar 2 aylık olduk sarı akıntım var kokusuz enfeksynmu kaptım yoksa dogumun belirtismi daha çok sinir oluyorum artık üst dgşmekten usandm varmı yaşayan
Duam Gizemre ya napcaz peki doktorluk bisey varmı acaba gitsekmi doktora gtmekten yüzünü görmektende usandm😩😩
Edaa 7 ay önce Doğum yaptım hiç adet olmadım aşırı akıntım var sarı bazen beyaz.Anlayamadım gitti doktora da gitmedim ki sorayım 🤦🏻♀️ Sürekli çamaşır değiştirmem gerekiyor.Hamileyken idrar yolu enfeksiyonu olmjştu sonra geçti ama tekrarlıyor heralde