alpin-annesi evet o biraz sarsıyor seni çünkü benim oğlum kendinuyir kendi yemeğini yer kendi giyinir oturur sohbet eder gezer dolaşırdık çalışan bir kadındım tamamen rahattım ama bir mucize küçük oğlum geldi Suan 7 aylık aslında güzel ama zor olan şu ikisine de ilgi sevgi alaka ev işi yoruyor gerisi halloluyor mesala abisi 1 ay kıskandı alışamadı şimdi beraber oynuyorlar şükürler olsun küçük emekliyor onun peşinden koşuyor oyuncak oynuyorlar büyük okula başlayacak eee daha da rahat olacak yani Allah yardım ediyor ama iyiki aralarında bu kadar yaş var daha küçük olsa ne yapardım ben bilmiyorum