sevaltenekeci Bu konuda tecrübe etmiş biri varsa fikir almak istiyorum oğlum 8 aylık ve gece emzirmesini bitirmek istiyorum
aylinimonunannesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala odası ayrıysa peki? Benim bebeğim 5.5 aylıkken odasını ayırdım. Şimdi on aylık. 4-5 gibi kesin kalkıp emmek istiyor. Uykuya da önce emiyor sonra parmağını emiyor kucağımda pişpiş yaparken geçiyor. Ben de emerek uykuya geçmeyi ve gece beslenmesini kesmek istiyorum.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aylinimonunannesi odası ayrıysa onu bilemiycm cnm vala🤷 Ben kendimize göre söyledim. Aynı odada yattığımız Gecelerde kalkıp yanıma geliyor, sürekli uyanıyor