Gamszbaykus37 Kızlar parmağımda dolama oldu 10 günü gecti hala gecmiyo. Doktora gittim bi krem yazdı ama bi faydasini görmedim. Fotoğraf attim dikkat ettiyseniz içinden bir şey çıkıyor gibi oluyor o nedir? Başka doktora mi gitsem?
-Kuzika- Gamszbaykus37 ay benim annemdede oluyor bu ve sadece sarı kantaron yağı sürüyor. Sürmeyi bırakınca hemen yeniden çıkıyor. Her gün sürüyor
ikizlibebekli Gamszbaykus37 içinden çıkan şeyi bilmiyorum ama bende de dolama kızarık şiş ve ağrılı olmuştu sarımsak kesip koydum çay ağacı yağı seyreltip kulak çubuğu ile günde iki kez yapıyordum iki güne sönüp geçiyordu( genelde sert manikür yaptığımda oluyor)
HurremSultannn Gamszbaykus37 istersen başka doktora daha git birde kremi duzenli sur el olduğu için krem siliniyordur
tazecikanne45 Gamszbaykus37 soğanı alüminyum folyoya sarın Ocak’ta közleyip sarın üstünü bağlayın. Soğan biraz sıcak olmalı
Gamszbaykus37 tazecikanne45 tamam bunu deneyeceğim sag olunn fırında yapsam olmaz mi acaba sogani fırına atsam
-Kuzika- Gamszbaykus37 hiç bilemiyorum nerden nasıl çıkar. Yani onunda basparmaginin kenarında mesela acıyor bide üstelik kantaronu sürünce küçülmeye başlıyor agrisida geçiyor.
Gamszbaykus37 HurremSultannn kremi sürüp sariyorum canım ama yine de gun icinde eli çok kullandığım icin arada aksatiyirum aslında iki gun oldu kreme baslayali
OzlemDoganay Gamszbaykus37 beyaz lahana yaprağını haşlayıp gece üstüne sar sıcak sıcak. Geçer inşallah 🙏🏻
Storymoon Gamszbaykus37 bendede aynısı oldu yoluyorum hop bi dha çıkıyor yoluyorum tekrarlıyor en son bıraktım kendi haline geçti o çıkan etin senin onu yolma sogan koy en iyisi o
Hcmy_ Gamszbaykus37 tekrar gösterin bence kana karışmadan. Annemde çok önce olmuştu krem verdi ama antibiyotik de kullanmıştı