Erva2alya Ben hamileliğimde sodyum diyeti yapıyordum. O zamanlar hep pellegrino soda içtim. Büyük cam şişede de satılıyor, küçük de satılıyor. Akminanın da sodyumu düşük ama magnezyum olarak yüksek miydi hatırlamıyorum. Bir de yine Kızılayın var ama Erzurum muydu Erzincan mıydı neydi öyle bir serisi. Hala var mı bilmiyorum. Pellegrino diğerlerinden fiyat olarak birazcık daha yüksektir ama çok keyifli bir içimi var 😊