BuseCan bizde yaptırdık dünya göz hastanesinde yaptırdım zaten her yerde olmuyor ve doktorumuz mükemmeldi çok iyi bir bayan tavsiye ederim ben Pendik’te dünya göze götürdüm zaten o bölümü bakan tek bayan kendisi evet acayip zor bir rop muayenesi ben giremedim cesaret edemedim çok ağlamasına kapı bekledim 5 dk bile sürmedi 2 dk filan sürdü bayanın eli çok hızlı yani bebeğe eziyet etmiyor dakikalarca ve çok hafif bir küçük nokta kadar kanlanma oldu sonra geçti