Bugün 9 aylık oldu. Bebeğim bana sürekli gülerdi beraber oyun oynadığımızda kahkaha atıyordu beni görünce direkt gülerdi. Bir kaç gündür bana bu tepkileri çok azaldı evde yalnız oynarken bile gülmüyor doğru düzgün sarılıyorum bazen ittiriyor o kadar çok üzülüyorum ki böyle bir durum yaşayan oldu mu? Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum