Deletedmom_182 kubrakizildag peki böyle olmaması normal mi ? Bizimki de 4 ay 23 günlük ufacık nokta kadar iz var doktor birkaç aya kocaman yara olur demişti hiç belli bile değil aşı tutmadı mı acaba
cnsnyn Evet normalmiş bizim hemşire de demişti bu sekilde olacak sakin ellemeyin birsey sürmeyin demişti ama bizde suanlik hiç birsey yok aşı vurulduktan ne zaman sonra bu sekilde oldu
cnsnyn kubrakizildag tamam o zaman normal. Vallahi ben hemen birsey olacak diye beklemiştim 2 ay asisi olduk suan 2 bucuk aylik olduk kolunda birsey olmayınca hemsiremizi aradım kolunda hiç bir belirti yok dedim o da 3 ve ya 4 ayında olur dedi kızarıklık morarma kan akmasi normal dedi korkma dedi sakin elleme birsey sürme dedi.
ahsen57 Normal cnm normal benim kız 7 aylık aynı noyle şişiyor sarı irin akıyor iniyor tekrar şişiyor hiç mudahele etmiyorum 1 yaşına kdr geçecek dediler
sbo24 oioi bazen iz bile olmayabiliyormuş. Bu aşının tutmadığı anlamına gelmiyor. Ama siz yine de sorun içiniz rahat etsin
kubrakizildag mom42x hayır aşıdan 1.5 ay sonra şimdi 2 kere patladı iltihap aktı şuan iltihap gözükmüyor gibi
kubrakizildag Hll112 doktora danıştım bu mikropla karşılaşma oranına göre şişiyormuş öyle dedi bilemiyorum valla
aybarsmom34 kubrakizildag Bizimkide şişip patladı. Hala sanırım geri şişecek. Doktor çok normal olduğunu söyledi
Hll112 kubrakizildag yani böyle şişmesiyle normal değil mi acaba doğru mu anladım ? Ona göre kontrole gittiğimizde doktora gösteririm
suheyla92 kubrakizildag normal benm oglmda ilk aylarda bisi yoktu 5 aya dogru beyaz beyaz oldu sisti kizardi simdi yeni yeni geciyor kizarikligi