eergin 22 günlük bebeğim dünden beri asla susmuyor ayakları çekiştiriyor gaz sancısı gibi ama memeye alıyorum susuyor anında doğru düzgün uyumadı 2 gündür . Memede uyuyor bırakınca sürekli mızırdanıyor ne yapmam lazım
mompapatya eergin Benimde böyleydi hep gaz sandık ama tam yetmiyormuş sütüm kilo vermiş hatta o yüzden önce emzirip sonra mama veriyorum durdu öyle yapınca 18 günlüğüz bizde 🤷♀️
eergin Zehra95 uzun kollu alt üst üzerini örtmüyorum klima çalışıyor hep aynı odadaydı zaten 28 derecede . Üzerini kısa giydirsem ağlasa bu seferde üşüdü bu gaz sancısı diyor annem ne yapacağımı şaşırdım
arzuoztrk eergin havalar çok sıcak ya sadece bez ve zıbın giydirin ya da kol altını kapatacak derecede tişört zıbınlar var onlardan giydirin benim bebeğim 4 aylık havalar gerçekten çok sıcak İlk zamanlar pişik isilik çok sıkıntı çektim Mutlaka likit pudra kullanın günde 2 defa duş aldırın ayakları soğursa gaz sancısı yapar ayaklarına bazen çorap giydirebilirsiniz Bu günler geçecek zor ama güzel bu günler bir daha gelmeyecek memede uyuyorsa sabredin yeter ki uyusun Bu arada sürekli ağlıyorsa komple soyun bebeği boyun altlarına sırtına vs bütün vücudunu kontrol edin
Hope77 24 günlük oğlum ev 28.29 derece tek zıbında duruyor o bile terletiyor emerken gazdan ağlıyor benim minnoşumda damlada kullanmaya başladım ama 2,3 gündür mafetti beni ağlamaktan morarıyor
eergin mompapatya memeye devam etti mi mamadan sonra . Dün artık bende yetmiyor mu diye şüphelendim ama göğsümü de sıkınca süt var . Pazartesi doktora götüreceğim bakalım :(
mompapatya eergin bu arada sıkınca benimde sütüm geliyodu ama saginca çok az gelmiş oluyodu yeter diye düşünüyordum hep ama bi gün akşama kadar ağlama krizi yaşadık acile gittik meğer açlıktan ağlıyormuş alması gereken kiloyu da alamamış falan çok üzüldüm