Merhaba canlar geçen ay günümde adet oldum fakat çok az geldi bu ayda 3 hafta gecikti hamileyim sandım test yaptım negatif cikti ve sonrasında adet oldum ama hem ped doldurmayacak şekilde hemde sadece 1 gün sürdü kesildi neden olabilir tahminleriniz varmı vede aynı durumu yaşayan 🤔🤔 bu arada benim adetim hiç bukadar az olmazdı sadece son 2 aydır baya bir stress ve üzüntü yaşadım bu etkilemiş olabilirmi 🤔