Çevremde herkes kalp krizinden vefat ediyor. Genç yaşlı öncesinde kalbi olmayanlar bile kriz geçiriyor. Corona aşısı kalbe vuruyo diyolar of iyice soğudum bu hayattan bize yapılanlardan. Normal bi insan gibi doğup yaşayıp ölecektik çekmediğimiz dert kalmadı