Hayalperest_07 asrinhatasi benim arkadaşım da mimardı 86 87 Bi puan aldı düz memurluğa yerleşti ya üniversitesi o kadar yüksek Bi bölümün nasıl kpss bu kadar yüksek olur büyük haksızlık başka bölümde olsaydınız gözü kapalı atanırdınız bu puana
asrinhatasi Hayalperest_07 alım çok az çünkü iki yılda toplasan 20 kişi anca alınıyor. Haliyle 90 üstüne kalıyor atamalar. Hatta 93 üstüne.
sagopakajmerap asrinhatasi bir şey sorabilir miyim? 69,99,561 puan 70 sayılıyor mu yoksa bu haliyle mi sayılıyor 😏 biliyor musunuz
Slmm2006 Arkadaşlar lisans mezunları her sene girebiliyor diye biliyorum. Ama ben bu sene sadece gk ve gy girdim. Memurluk için. Seneye de o şekil girebilir miyim ? Yoksa alan sınavlarına da girmem lazım mı? Bilen var mı acaba.