Kizlar merhaba uzun zamandir aklima takilan bir konu sizlerin de fikrini almak isterim,
Oglum 10 aylik ilk dogdugu zamanlar tecrubesizlikten mamayi cok verdim ve uzamis sariligi vardi, korktum acikcasi. Sonra da stresli olaylar yasadik ve benim sutum hem emilmedikce hem de psikolojiden verimsiz bi seviyede kaldi, ama bitmedi de. Hala daha sutum geliyor ama sadece uykuya gecirecek, geceleri uyandiginda nazini giderecek kadar.
Suan mama ve ek gida aktif devam ediyoruz, hem mama hem meme hem ek gida gereksiz diye dusundum mamayi keseyim dedim gecenlerde. Yok cocuk acliktan agladi artik mama verdim kendine geldi..
Gece uyanip meme istiyor onun disinda memeyi de hic aramaz. Ben de artik gece uykulari da duzene girsin istiyorum cok sik uyanan bir cocuk degil ama sadece gece icin bi seyi devam ettirmeye gerek var mi? Goruyorum etrafimda burdaki annelerde gece memesini kestik uykularimiz duzeldi falan diyorlar.
Bir yandan da bi damlasi bile cocuga fayda ver ver sakin birakma diyen buyuklerin sesi kulagimda..
bir akil verin ne olur🥹