Kızlar ben ikizlerimi birbirlerini uyandırıyorlar diye bi süre sonra ayrı odalarda yatırmaya başladım bu seferde sese karşı çok hassas olmaya başladılar.siz nasıl yapıyorsunuz tavsiyeleriniz nedir?aynı odadamı yatırmalıyım bu arada 10aylık benimkiler