Kızlar dün gece 3 bucuk aylio bebegime en son 23.30 mama verdim sonra uyuyq kqlmisim bi uyandim saat 6.30 bebekte uyumuş hep ağlasaydı uyaniridim kesin eşimde uyanir ama bu sefer onda baya yatmis ve vicdan azamı çekiyorum.mamayla besleniyor sizinde boyle bebeginiz deliksiz uyuyormu?