asmin1824 Merhabalar ,desteğinizi mesajlarınızı benden esirgemezseniz çok sevinirim 🙏🏻50 günlük bebeğim var sütüm hiç yetmiyor bebeğim sürekli ağlıyor dayanamıyorum artık .kabızlık ve kusma yapmayan mama önerinize ihtiyacım var lütfen
ZeynepTC asmin1824 bebeğinizde mamayı deneyip gözlemlemek gerekir ben ikizlerimde doğduklarından beri hipp combiotic kullanıyorum kabız kusma yapmadı
kimbumadam asmin1824 Kızım 3.aydan itiraberen sma optipro içti. Demir damlası kullanmamasına rağmen baya yüksek çıktı🌸
seda_akkl asmin1824 askım küçük olduğu için zaten doyduktan sonra kusması oluyodu 4 aya gırmeden bitti kusması ama doyuyordu kendi sütümü hıc emmedı en fazla 2 ay
bebs Biz doktorun önerisiyle Aptamil aldık. Kusma vs tiksinme yapmadı. Hiç üzülme bende çok üzüldüm illa emziricem diye emmedi sonra sağıp verdim. Bebeğinizde sizin stresinizi alıyor. O yüzden siz mutlu olun oda olsun. Anne sütü alanda büyüyor almayanda 🤗