haydii Topluca bir piknik konusu var. Hamileyim birde oğlum var eşim de olcak Uzun tensel elbise mi Yoksa Alt ust takım mı Gömlek rahat tensel giysem kararsız kaldım Havalar da nasıl olur bilmiyorum ya Bana yardımcı olurmusunuz
beyzzsenturkk_ haydii ben cocukla uzun zamandır elbise giyemiyorum rahatsız oluyorum bir yerim açılır aşağı çeker bişey olur diye alt üst takım her zaman daha garanti gibi
bsr9696 Hamileyken giyebildigin kadar elbise giy doğumdan sonra zaten sürekli gömlek tarzı düğmeli rahat emzirebilevej şeyler giymek zorunda kalacaksin
haydii bsr9696 arkadaşım da aynısını söylüyor altına bir sandalet gayet güzel olur dedi sanırım elbise alacağım zaten eşimde yanımda olcak