prensinanasi uykusuzanne__ yaaa Süleyman hem dedemin hem abimin ismi bende koymayi çok istedim ama kbabaya bıraktım ilk torun diye çok güzel bı tercih :)
Dondurmalikahve uykusuzanne__ Çocuğumun ismi Alp Arslan yazarken ayrı yazarım her zaman ama karşımdaki yine Alparslan olarak yazar, ama birleşik yazılan isimde diyenler olacaktır ama ben yazarken ayrı yazıyorsam ayrıdır yani😂
elifinmom 14 aylık bir kızım adı Elif 🌸 babası koydu bekarken istiyodu eger kızım olursa adını Elif koycam Allah nasip etti