Kızlar siz neler yaptınız?
Annem kadınlar arasında bizim evde toplarız yaparız diyor. Sana da masraf olmaz misafirle uğralmassın diyor
Eşimse bir yer tutup kadın erkek karışık ağırlamak istiyor. (Bana göre çok masraflı)
Diğer türlü yapmasak eve gelmek isteyen var. Evim çok dar. O kadar eşi dostu akrabayı ne zaman ağırlıycam bana çok yük olur.
Bi yandan virüs hastalık aklıma geldikçe çıldırıyorum. Son 2 ayım hastane de yatarak geçti.
Eşimiz dostumuz çok. Birini ayırsan ötekini ayıramazsın. Offf kafam çok karışık.
Düğünümde takılan bir kaç çeğreğim var bunun için harcama yapsam mı diye düşünüyorum
Eşim bu aralar bebek için çok israfçı. Bi su ısıtıcı almış. 7/24 elektiriğe takılı. Neymiş mama suyunu sıcak tutuyormuş. E zaten hem ketıl var hem çaycımız var. Bide bebek maması için hazır su alıp duruyor. Ben masraf olmasın diyorum 5 bin TL ye suyu sabit ısıta tutan makina alıyor. Neymiş biberon dezenfekte ediyormuş hemde 1 saat çalısıyor. Keşke iade etse 🤷♀️