Nerde okumuş bu doktorlar ya ? Sağlıkla oynamak ne kadar kolay. Doktor diye insan da inanıyor napsın. Suya ihtiyacı olduğu düşünülen 6 ay altı bebeğe daha fazla emzir ya da mamayı arttır der doktorlar. Su ver diyen hayatımda duymamıştım buraya yazan anneleri okuyana kadar. Böbreklerine zararlı onu da mı bilmiyorlarmış…