Kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük oldu ama hala ses çıkarmıyor çıkardığı seslerde o kadar kısık sesli ki ağlamasa sesini duymayacağız o derece😅 agulamıyor daha doğrusu işitme testinden de geçmişti ama hala ayına göre sesler çıkarmayınca endişelenmeye başladım açıkçası bir sorun var mıdır sizce tecrübesizim bu konularda biraz ilk bebişim🥹