denizgamze Oğlum 14 aylık ve yemek yememe sorunu yaşıyorum ek gıda ve mamayla besleniyor yaklaşık iki aydır devam ediyor ne yapsam yemiyor tek sevdiği sabah pankek kahvaltıda ve diğer öğünlerde çorba benim gibi olan anneler yardımcı olursa sevinirim 🌸