asenaaksuzek benimde 3 4.aydan sonra azaldı. Mama vereyim dedim hiç bir dokyorum önermedi. Ek gıdaya baslanicak zaten dedi. 5.ayda ek gıdaya başladık. Hala az. Bestlak damla kullanıyorum 3.aydan beri. Ama bu ara en ise yarayan dut kurusu kaynatıp içiyorum hem yiyorum o baya iyi geldi canım akşam 1 büyük fincan içiyorum iyi oluyor. 9 ay 7 günlük şuan. Bide ek gıda veriyorum gün içinde 3 öğün. Sbaah avakado labne peynir yumurta salatalık gibi. Öğlen yoğurt yada kefir. Sonra tarahana çorbası. Akşam pilav tavuk et dolma sulu köfte ne yaptıysam ondan veriyorum. Yatmadan 1 saat öncede gece maması yapıyorum. Yulaf unu veya irmik meyve püresi okadar destekliyorum anne sütüyle doymuyor gibi geliyor çünkü