Regl oldum 1 hafta sonra yine kanama yaptı 4-5 gündür kanamam devam ediyor ama baya fazla kasık sancısı ve sinir de yapıyor elim ayağım tutmuyor resmen bıraksammı bilemedim kutusunun yarısını geçtim ilk kullanımım zlynda normalde düzenli adet görürüm her ay adetimi de etkilermi acaba