Benim kızımın çoo severek yediği bir tarif var vereyim domates çorbası
1 tane domates soy küp küp doğra birazcıkta kapya biber onlar bir kenarda beklerken ocaga birazcık tereyağ al eriyince üzerine 1 tatlı kaşıgı un güzelce kavrulsun sonra üzerine domatesler at sarmısakta koy bir diş bir iki çevir ocakta 1 bardak su ilave et güzelce pişip koyulaşınca blend et bebişe afiyet olsun 🥰