Bebeği gerçekten aşırı aşırı huysuz olan annelere soruyorum. Aşırı değil aşırı aşırı. Nasıl tahammül ediyosunuz. Çok seviyorum canımın içi ama katlanamıyorum artık doğduğundan beri hep huzursuz her şeye ağlıyo mama içer ağlar içmez yemek yer ağlar yemez altını değiştirmek ölüm gibi oyun oynamak isterim oynamaz biraz seveyim derim sevdirmez. Ve bunların hepsi bana. Babasına yapmaz onda çok uslu bi bebek. Senin stresinden demeyin değil işte. Keyifli bi anımız yok her şeye ağlıyo ve normal ağlamak bile değil gören Allah sabır versin bu nasıl ağlıyo diyo. Dışarı çıkarırım dışarda durmaz ve ağlaması artık o kadar sinirimi bozuyo ki… Ne zaman düzeliyo bunlar ya da nasıl tahammül ediyosunuz bu çocuk nasıl düzelir……. Doktor kontrolü bile yapamıyoruz ağlamaktan birbirimizi duymuyoruz doktorla……