deletedmom4842 meraba nasıl kullanıyorsunuz acaba benim 15 günlük kızım var gaz sorunumuz çok yapıyor ama ıkına ıkına mesela dün gece yapmıştı ta birde saba h yaptı eşim eczaneden metsil almış biz sabah öğle akşam yatarken kullanıyoruz 2 .3damla falan siz nasıl kullanıyorsunuz acaba