minikkka bizim durumumuz baya farklı. Biz baştan beri meme reddi yaşıyoruz emzikle beraber daha da artıyordu. Biraz da o yüzden emziği bıraktırdım. Zaten 5. Aya kadar emdi sonra tamamen bıraktı o yüzden bişey diyemeyeceğim bu konuda. Çok şükür susturamayacağımız bir ağlama krizi hiç yaşamadık. Çok ağladığı zamanlarda gezdiriyordum ayakta. Uykuya da kucağımda geçiyor, gece uykularında yanında yatıyorum o şekilde uyuyor. Benimki 8 aylık oldu baya düzenimiz oturdu emziğe ihtiyaç duymuyoruz ama ilk zamanlar denedik, olmadı.