Sssuuaaaa aynı durumdayiz 1 yaşına girecek oğlum 22 Eylül’de. Ztn kahvaltısını yemegini yediriyorum, gündüz neyse gece kalkıp duruyor emerek uyuduğu için, eskisi gbi göğsüm dolmuyor ztn, aslında gunduz de o kadar emmek istemiyor gbi artık bende yaşında kesmeyi düşünüyordum ama nasıl uyuyacak bilmiyorum