yeldaeroglu ben birkaç doktora sordum ve omurilik gelişimi bir anda olan bir şey değil dediler. Yürümek ya da yanlış basmak aniden ortaya çıkan seyler değil. Gün boyu bırakmayacaksan (ki her şeyin fazlası zarar) sorun olmaz dediler. Aksine hareket etmesi ve bağımsızlık yasaması çok iyi. Faydalı olacak şekilde kullanılmalı