glygz 23 aylık sabır taşı sürdüm ona rağmen emdi sonra bant yapıştırdım bende işte gündüz uyuyor meme dedim o şekilde ısrar etmedi ama gece 3 4 kere uyandı meme diye ağladı su verdim istemedi kucağıma alıp sallayıp uyuttum bi şekilde ama acaba biberon süt falan mı versem diye düşündüm sizin ki uyanınca su içip direk o şekilde geri mi uyudu