Çoklu besin alerjisi olduğunu düşünerek diyet yapıyorum. Süt ve yumurtadan sonuç alamadık. Suan çok alerjik ürünler tüketmiyorum ancak hala bazen kakasında kan görüyorum ve gece huzursuzluktan uyuyamıyor. Bir yandan sıcaktan mı uyuyamıyor diye düşünüyorum çünkü gündüz huzursuz değil gayet neşesi yerinde çocuğumun. Ama akşam uyuduktan sonra çok sık kalkıyor bogazını temizlemeye çalışıyor sürekli ağzını şapırdatıyor sanki ağzına midesinden geri geliyor onları yutmaya çalışıyor. Anlayamıyorum yani. Acaba sıcaktan bogazı kuruyor o yüzden sık uyanıyor bunları mı yapıyor ? Alerji olsa sabah da aynı şekilde huzursuz olmaz mı ? Sizler de anlattıklarımı yaşıyor musunuz bana bir yol gösterin lütfen artık ne yesem şüphelenir oldum