Doğum yapalı 51 gün oldu kanama 37 gün sürdü bi daha da leke kanama vs yok son 3 gündür faln akıntım var böyle şeffaf beyaz gibi biraz yumurta akı kıvamında kokusu öyle yok iç çamaşırıma ıslaklık gibi geliyor ama leke bırakmış peçeteyle silince de peçeteye geldi en son yarım çay kaşığı gibi kasığımda ve karnımda ağrı var acaba adet mi olucam aynı zamanda doğum kontrol hapı kullanıyorum 8 günü geçti acaba bu akıntı normal mi ?