Delice_zeytinn Kızlar daha hastaneden çıkmadan dikişlerimin ödem topladığını söyledi doktor , yaşayanınız var mı mahvoldum zira 😞
beybitooo Delice_zeytinn ben de de oldu 40. Günden sonra geçti. Bol su yürüyüş yani ev içinde ki aktiviteler bile yetiyor. Bi de elinle kaldır sürekli dikiş yerini baskılama kıyafetlerinle ama bol su em önemlisi
Delice_zeytinn beybitooo göbeğimi kaldırmıyorum elimle hakkaten su da az içiyorum klima açık olunca ihtiyaç hissettirmiyor