Oğluma 1 bucuk aydır tuvalet eğitimi veriyorum hersey çok güzel gidiyordu ama 2 gündür sabaha karşı altına yapıyor sil baştan olacak diye o kadar korkuyorum ki. Ne yapacağım bilmiyorum yarinda eğer yaparsa gerçekten alışkanlık haline getirecek diye korkuyorum