edefneee sadece tahin mi yoksa pekmezle karıştırıp mı veriyorsunuz, benim bebeğim 8 aylık 3 aydır boyu hiç uzamadı aynı kaldı . Doktorda önemli değil 1 yaşında bakarız total boyuna aylara oranla iyiyse sorun yoktur diyo ama kafama taktım . Benim kızımda çok zayıf . Reflüsü var çok kilo kaybetti . Şu am kusmaları durdu ama ek gıdayı da az alıyor .sadece mama içmesine rağmen kilo almadı . Geçen ay tahlilde kansızlık sınırda çıktı üstelik ilaçta kullanıyorum ama zor içiyor hep çıkarıyor , demekki yutmamış hiç dedim . Ama boya kafam takılmış tahini bende denemek isterim