minimini1kus hala geceyi gündüzü bilmiyor olabilir annesi çok normal. Zaten 2 saatte bir emzirmeye uyandiriyorsunuzdur. Düzenle oturur, benimki 13 aylık bazen gece kalkıp kendi kendine oyun oynuyor 😁 3 aylık filan olsun uyku eğitimi verirsiniz daha rahat olursunuz. Gerçi bende şu an bu saatte uyanığım ama bebeğim hasta