[silindi] 13 aylık az önce agliyarak uyandı, normalde emmek için uyanır Şok olmuş gibi tavana bakiyo , meme için ölen çocuk memeye ağzını acmiyo, acaba ağzında birseymi var diye bakıyorum zorla açtım oda yok , güldürmeye çalışıyorum gülmüyor, anlamadım
Battibalikyangider [silindi] kötü rüya mı gorduki ya da gece terörü derler ya hani o geld ilk aklima izlediği birseyden falan mı etkilendi
[silindi] Battibalikyangider kötü rüya olabilir belki, TV acmiyoruz da , yani çok tuhaf hareketleri var şuan, hani böyle yutjunur gibi yapiyo ama ağzında biseyde yok , birşeyden korkmus olabilir yoksa dolmuşta bile memeyi isteyen bir çocuk afedersiniz tuvalette bile yalnız birakmiyo meme için ilk defa almadı çok garip
[silindi] Battibalikyangider ya aslında oraya şimdi bı baktım acmiyo zorlasa hani bu dilinin altındaki damak varya küçük dil mi oluyo ora biraz kırmızı normalde hiç bakmamıştım hangi renk bilmiyorum ama bana kızarık geldi
Battibalikyangider [silindi] ya birden boğazı çok acimistir yutkunamiyordur zor uyuyodur ondan öyle olmuş olabilir siz içinizi ferah tutun ılık biseyler icirin boğazı rahatlasın
[silindi] Battibalikyangider tamam öyle yapıyım çok teşekkür ederim ilgilendiginiz için , içim rahatladı 🌸🙏🏼
Battibalikyangider [silindi] ne demek ya annelik böyle insanin aklına hersey geliyor 🥹 geçmiş olsun🫶 Bu arada benim kızımda hastayken meme emmedi boğazı çok ağrıdığı için yutkunma gerceklesemeyince ememiyprlar
[silindi] Battibalikyangider evet evet Allah korusun , bide alerjisi var ödüm kopuyor anafilaksi filan geciricek diye sürekli diken üstündeyim . teşekkür ederim 🌸 Yaa öylemi , bnde bian kemdimi suçladim doktor sütüm az diye alerji maması verdi bı kaç damla verdim sevmeyince zorlamadim acaba onu bişey yaptı diye , aynı dediğiniz gibi yutkunmada zorluk cekiyo
Battibalikyangider [silindi] ya cok gecmis olsun anliyorum sizi 🥹yine de siz sabah bi bakar doktora götürürsün gerekirse bi boğazına baksin erken müdahale açısından
[silindi] Battibalikyangider Allah raİ olsun sizden ♥️ dediğiniz gibi götürdüm boğazı kızarmış ilaç kullanmiyalim annesi kendi sütünü ılık yap biraz bal ekle düzelir dedi. Şuan daha iyi tekrar çok teşekkür ederim ♥️