Gamze-Demir Merhaba kızlar uzun zamandır parmağımın üzerinde siğil var. Nasıl geçer bilen var mı? Daha önce başına gelen var mı?
Deletedmom_1111 Gamze-Demir benim küçükken olmuştu anannem hocaya getirip okutup arpa sarmışlardı direk geçti
arasssmommm Gamze-Demir benim kaşımın üstünde çıktı ne yaptıysam geçmedi en son kestirdim 😂iz oldu kaldı
Kerem_k1 Gamze-Demir verrutol kullandım hemen geçirdi. Kaç defa okuttuk dişiymiş hep çoğaldı, incir yaprağının sütünü de sürmek iyi gelir dediler o da işe yaramadı. Sonra tıp sağolsun verrutol hemen döktü, 25-30 tane vardı ellerimde.
Emilii Gamze-Demir batikon sür canım inanılmaz bir etkisi var 1 haftaya geçiriyor ben dahil çevremdeki söylediğim herkesin geçti inşallah sanada faydası olur ☺️ hergün sabah akşam sür
Gamze-Demir Deletedmom_1111 Deletedmom_1111 Okuttum ama arpa sarmadılar tekrar arpalı yapayım bir de:) Teşekkür ederim.
Gamze-Demir arasssmommm Ayyy valla ben de kurtulurum inşallah. İzi önemli değil gözükmez zaten:)) Kendim mi kessem acaba😂
Gamze-Demir Kerem_k1 Emzirdiğim için kullanamayabilirim onu. Ama bir araştırayım belki uygundur. Çok geçmiş olsun :) Darısı bana inşallah