seddaaaaa Zehrabaysan gaz sancıları başlamıştır ve optipro birçok kişide gaz yapıyor comfortu deneyebilirsin ya da hippi dene bende ikisi de fayda etti
bebek14 Zehrabaysan benimde öyle sürekli gaz çıkartıyor ben aptamil kullaniyorum kilo almıda gayet iyi gidiyor
gokceege Zehrabaysan bende oğluma sma kullanmıştım ilk anlayamadım sonra Birgün çok acı çekti popsunu uyarıp yaptırmıştım ve simsiyah kupkuru kaka yaptı çok kötüydü mamayı değiştirdim düzeldik sma bize iyi gelmemişti
dertlikaval Zehrabaysan Buradan anlarsınız ama ben emziriyordum da bilginiz olsun ama bu mama da ne kabızlık be de gaz sorunu yaşamadık
annecibebe Zehrabaysan Bence her mama bebeğe uymuyor denemek lazım ben aptamil kullanırken bebekte kabızlık gaz katı kaka ıkınma huzurluğa neden oldu sma ya geçtiğimizden beri normal yapıyor her bebeğe her mama gitmiyor deneyerek bulmak önemli kimine aptamil uyar kimine bebelac değişiyor yani
Baldanadam_ Zehrabaysan benim bebeğim de 2 aylık doğduğundan beri mama veriyorum 1 aylıkken çok ikiniyordu kakasını yapamıyordu doktorumuz çok normal dedi 10 güne kadar yapmayabilir çünkü bağırsakları tam gelişmediginden ve gazı olduğundan zaman la düzelir dedi yavaş yavaş kendisi yapmaya başladı önceden zeytinyağı sürdüğüm oldu yapsın diye ama o bağırsak tembelliği yapıyormuş bir daha denemdim
Zehrabaysan Baldanadam_ olabilir eczaneye sordum ilk defa sma optipro için böyle duydum mamayla alakalı değildir dedi
annecibebe bebek14 Bizde mama değişmek çözüm oldu bebeğiniz katı şekilde kaka yapıyorsa kabızdır zaten onu da bi kontrol edin normal akışkan formda kaka yapıyorsa 5 günde birde yapsa normal benimki 3 günde bir yapardı şimdi 5,5 aylık günde 1 defa yapar
Baldanadam_ bebek14 çok normal benim bebeğimde ikinirken kıpkırmızı oluyordu ağlıyordu bende kabız olduğunu düşünerek doktora gittim gazından dolayı öyle dedi gaz masajları yaptım kakasını yapabilmesi için zeytinyağı sürdüm bacaklarını karnına doğru çekiyordum öyle zar zor yapıyordu şimdi 3 aylık artık hiç zorlanmadan kakasını gazını yapıyor çok şükür senin bebeğinde düzelir daha çok küçük merak etme
bebek14 Baldanadam_ inşallah tez zamanda gecer uykusunda bile ağlıyor yavrum napacagimi şaştım bende .