mutluanned Bebeğim 4 ay 21 günlük aslında hep pış pış ve popoya vurarak uyurdu bu dönemde kucakta gezinerek uyumaya alıştı sonra artık o çok zorladı emzirerek uyuyordu benimde kolayıma geliyordu alıştı ve şimdi bırakamıyoruz. Eskiden dışarıda,yolda, bebek arabasında uyurdu şimdi uyumuyor bununla alakası olabilir mi yoksa atak haftası ile mi ilgili
ycmcd mutluanned merhaba benimde oğlum 4 ay 8 günlük emizryorum ama ona uyku saati var emzirirken onunla konuşuyorum ve karnı doyunca hemen yatağına yatırıyorum ve o şekilde uyuyor yani uyku düzeninyap bence ilk başta daha sonra saat yaklaştığı emzir ve yatağa yatır en sevdiği pozisyon da yatır her defasında bunu yap ve asla uyku düzenini bozma hep dikkat et inşallah istediğin gibi olur canım
cimcime1018 mutluanned Alışmış artık büyük ihtimalle. Benim yaptığım en büyük hata da o. Hiç bı yerde emmeden asla uykuya dalamaz. Çıldırır gibi ağlar yine de yok. Yol yakınken başka şekilde uyutmaya da alıştır benim oğlum 15 aylık geç fark ettim
fisnereceli Oğlum 4 ay 8 günlük, bende memede uyutuyorum öğle uykusu ve gece uykusuna geçişte. Başka türlü nasıl olur bilmiyorum, hep böyle yaptım çünkü. 🤷🏻♀️ gece uykusuna geçmesi inanılmaz uzun sürüyor ama, bu 1 haftadır ayakta emziriyorum bide ay ayyy
mutluanned fisnereceli Sormayın bende ayakta gezinerek yalvararak emziriyorum çok yorucu bir süreç size de çok sabır diliyorum 🤯
mutluanned ycmcd Memede mayıştırıp yatağa koyunca pış pış ile uyuyor zaten ama ben direkt uyumasını istediğim için biraz zor oluyor
fisnereceli cimcime1018 gece uykusuna başka nasıl geçirebilirim ki 🤷🏻♀️ bana normali hep emzirerek gibi geliyor. Zaten doyunca bırakıyor memeyi uyuyor hemen yerine yatırıyorum. Böyle yanlış mı yapıyorum acaba ben
cimcime1018 fisnereceli Ben de kendime göre doğru buluyordum. Ama başka yerlerde sıkıntı oluyor benim için belki sizin için olmuyordur o sebeple sorun olmaz 😌
fisnereceli cimcime1018 hiç başka yerde uyutmadım daha önce belki de o yüzden sorun olmadı. Dışarı çıktığımız zaman 8den sonra başlar zaten ağlamaya uykusu geldiğini belli eder, emziğini verince direkt uyku moduna geçiyor
fisnereceli mutluanned normal memede başlıyoruz oturularak sonra birden çıldırır gibi bağırarak ağlıyor ayağa kalkıyorum bi süre yine ağlıyor zor sakinleşiyor memeyi zor tutuyor. 10 dk ayakta gezip sonra oturuyorum zaten dalmaya başlıyor. Sadece gece uykusundan önce yapardı bunu artık sabahları da 1-2 kere yapıyor ya :( alıştı mı acaba 🤷🏻♀️ vallahi Allah kolaylık versin hepimize, bir an önce geçsin bu günler sağlıklı kolaylıkla 🌸
cimcime1018 fisnereceli Öyleyse çok iyi benim oğluşum hiç emzik de almadı o yüzden çok zorlanıyorum Malesef 🥲
mutluanned fisnereceli Benimki de gece çok uyanıyor o yüzden bırakmak ıstiyorum. Birde bazen 2 saatte olsa bırakmak gerekse kimse uyutamayacak ona da üzülüyorum ama öğretmek için çabalıyorum 😕
fisnereceli cimcime1018 Rabbim kolaylık versin inşallah 🙏🏻huzurla büyüsünler de gelecek elbet bu günlerde 🌸
fisnereceli mutluanned oğlumda öyle bazen 3 bazen 4 kere uyanıyor bi türlü şöyle 4-5 saat uyumadı hala. 5. Aydan sonra inşallah oturur bu uyku düzeni 🙏🏻
cimcime1018 fisnereceli Cümlemize inşallah zor ama elbet gecicek ben de böyle rahatlatiyorum içimi 🫶🏻🤭🌸
fisnereceli annekadin21 gazını çıkarmıyorum artık emerken arada kendisi çıkarıyor sürekli :) hava kaçırır gibi geğiriyor bolbol