edali30 Hayırlı geceler 11 aylık kızımın kabızlık sorunu var kakasını yapamıyor yani 10-12 günde bir onda da çok zorlanıyor gastro bölümüne görünmesi gerekiyor İstanbul Avrupa Yakası’nda hastane ve doktor tavsiyenizi rica edeceğim 😓
rodinali edali30 ben sarıyer hamidiye etfale gidiyorum Ayşe M.U. doktorumuz, çok suratsızlar asistanlarıda ondan daha beter ağzından cımbızla laf alıyoruz. Tuğçe hn varmış eltim ona götürdü kızını çok tatlı bir doktordu dedi.
edali30 rodinali ahh nerde devletten randevu düşürmek düşse de kaç gün sonraya var maalesef özele götürcem artık
edali30 arasssmommm denedim tabi incir suyu kayısı suyu zeytinyağı hem içiriyorum hem sürüyorum ama bunlarla olacak iş değil makatı kanamıştı hatta en son yaptığında zaten çatlamıştı da bir ara krem falan vermişti doktorumuz gastroya götürün dedi yani şart oldu
lazzz61 Bakırköy devlet hastanesinde var o bölüm yanlış hatırlamıyorsam ablam iki çocuğunuda oraya götürmüştü dr ismi veremiycem 3 sene oldu
balbadem48 arasssmommm bizim çocuk doktorumuz da önerdi kendisini ama muayene ücreti çok fazla 3500 tl
arasssmommm balbadem48 evet o civarda birseyler ama tss yaptırım o yüzden fiyatını bilmiyorum tam olarak