Anneler 4 aylık olduk ataklar üst seviyede bizim gerçekten çok yoruldum uyku düzeni gitti gece uyutuyorum çığlık atarak uyanıyo uyumak istemiyo sadece anne sütü alıyorduk meme reddi yaptı ağlayarak emiyo resmen zorla emzirmeye çalışıyorum ayakta emziriyorum yatarak emziriyorum yok. Biraz mama veriyim dedim doktor ver demişti kontrolde az kilo almıştı meme reddinden dolayı biberonla vereyim dedim mamayı onu da asla istemiyo çok değişik oldu inanılmaz hareketlendi kafayı kaldırıyo uçaçak yani programa göre 9 günümüz kalmış sıçramanın bitmesine ama ben bittim yani sizler neler yaşadınız bu dönemde sakin bebekler var mı ya merak ediyorum