Desire2 inse bile bakılmasın da fayda var diye düşünüyorum. Bende sizin gibi çok korktum yaptırmak istemedim ama. Biz yetişkinlerde büyümesi kötü huylu da olabiliyormuş. Baktırmayıp öyle birşeyse daha kötü değil mi. Baktırın en azından içiniz rahat olur , belkşde alerjik bir şişkinliktir alerji ilaçları ile devam edersiniz. Ya da Bu alanda iyi bir doktor bulun başka bir doktora da başvurun