Ahh aklım gitti. Bebeğim 15 günlük altına bakmak için yatırdım. birden midesi bulandı hemen yan çevirdim kusar diye. sonra geçti tekrar düz çevirdim baktım tekrar bulandı midesi. Tekrardan yan çevirdim hafif sırtına vurdum. Sonra birden hıçkırık başladı ve nefes alamadı. Hemen kaldırdım dik pozisyonda sırtına vurdum ama yok nefes almıyor gözlerini havaya dikti😪😪 Anne bişi oluyo dedim bu sefer annem aldı kucağımdan oda sırtına vurdu dik pozisyonda sonra böyle gözleri kapandı yavaş yavaş uyku haline geçti ama ben daha çok korktum. Hiç olmadı böyle. Bi tame daha oğlum var 3 buck yaşşında böyle bişi yaşanmadı yani olsa zatn unutmam. Böyle bi durumda me yapabilirim. Başına gelen var mı siz ne yaptınız.?