Arkadaşlar merhaba ben gün içinde gereksiz ve kırıcı olacak şekilde fazla sinir stres yapıyorum bunu sonradan fark ediyorum ve en çok yakınımda olan eşim buna maruz kalıyor sonrasında üzülüyorum sakinleştirici haplar araştırdım (eczaneye de danışacağım) emzirirken kullanılıyormuş sizin tavsiyeniz var mı tahammülüm çok azaldı hiçbirşeye yetişemiyorum 9aylık bebeğim var