İlk defa duydum diyebilirim bu hastalığı hiç görmedim bile 5 gündür bu hastalıkla uğraşıyoruz o yüzden kısa anlatmaya çalışıcam ilk başlarda vücudu buz gibiydi iki filan sürdü sonra hafif ateşi olmaya başladı derken gecesine kalmadan ateşi 39 kadar çıktı 38 den aşagı düşmedi genelde 38,5 küsür filan çıkıp indi ertesi günde korktuk hafta sonu olduğu için iki kere acile gitmek zorunda kaldık biri serum dedi taktırmadım diğeri de ilaç yazdı ilaç kullandık ama ilaçtan sonra sürekli uyumaya başladı devamlı halsizlik zaten çok vardı kızımız enerjik normalde ama çocuk sürekli uyuyordu birde bizimki doktoru görür görmez yırtılıyor ortalığı o yüzden doktora giderken daha çok strese giriyorum bugünde biraz iyi kendine geldi buarada ilacı kestim ağır geldiği için ilacı bırakınca kendine geldi bebeğim ama bu seferde yüzünde kızarıklar çıkmaya başladı git gide vücuduna yayıldı sırtı gövdesi filan korktuk dedik bir yaşında kızamıkmı çıkarıyor onu gibi kendi doktorumuza götürdük altıncı hastalık dedi zamanla geçer o kızarıklıklar dedi daha da ateşi olmaz deyince içim rahatladı gerçekten Allahım bebeklerimizi korusun ya onlar böyle olunca insan da hayat enerjisi çekiliyor 🙏 sizde yaşayan var mı böyle durumu 🤲🏻