15072 benim bebeğim 37+1 de doğdu. Çenesi gelişmemişti, ememedi. Yoğunbakımda kalırken ordaki hemşirelerin kullandığı bir biberon gördüm. Yani bebek hiç zahmet etmeden akan bir biberon. Çok uzun süre önce emzirmeye çalıştım, emmeyince o biberonla verdim. Ben çalıyorum bir de hiç ara vermedim ben yokken de biberonla devam ettik. Dönem dönem emmek istemediği dönemlerde oldu ama ısrarla teklif ettim. Aventi hiç sevmedi lansinoh un başlıklarını sevdi. 9 aylık olacak hala emiyor ve biberon kullanıyor. Başlarda ilk biberona alıştığını diğerlerini ve beni zor bulduğunu düşünüyordum; ama öyle olmadı. İşten eve geliyorum tok olsa da emmek istiyor. Düzeliyor yani o da.